Upozornění o ochraně osobních údajů

line

(Poslední aktualizace 23. ledna 2021)

Gedeon Richter Suisse (sídlo: 41A Route de frontenex, 1207 Ženeva, Švýcarsko; DIČ: 274.587.148; dále jen “my”, “nás” nebo “společnost”) se zavazuje chránit soukromí osob. Toto oznámení o ochraně osobních údajů Vás informuje o zpracování osobních údajů, které shromažďujeme od uživatelů, předplatitelů, návštěvníků (dále společně jen “subjekty údajů”) služeb našich webových stránek (dále jen “webové stránky”; dále jen “služby”). Subjekty údajů mladší 16 let (dále jen “nezletilé osoby”) nejsou oprávněny využívat naše služby a žádáme je, aby Společnosti neposkytovaly žádné osobní údaje.

Přečtěte si prosím toto oznámení o ochraně osobních údajů ve spojení s našimi obecnými podmínkami používání a oznámením o souborech cookie.

Toto oznámení o ochraně osobních údajů můžeme kdykoli změnit aktualizací tohoto oznámení a v případě potřeby získáme Váš souhlas se změnami. Kdy bylo Oznámení o ochraně osobních údajů naposledy revidováno, můžete zjistit podle legendy “Poslední aktualizace” v horní části tohoto Oznámení o ochraně osobních údajů.

KDO BUDE SPRÁVCEM ÚDAJŮ?

Správcem údajů je Společnost. Vaše údaje bude Společnost zpracovávat v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů nebo “GDPR”), které se vztahuje na tyto webové stránky.

JAKÝ JE ÚČEL ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ?

Osobní údaje zpracováváme, abychom Vám mohli poskytovat naše služby na základě Vaší žádosti. Osobní údaje, které od Vás jako od subjektu údajů získáme, budou zpracovávány našimi zaměstnanci, budou důvěrné a budou námi používány pro zákonné a relevantní účely poskytování našich služeb.

Účely zpracování osobních údajů a použití Vašich osobních údajů mohou být následující

  1. související s našimi službami, jako např.
    • provádění Vašich požadavků zadaných prostřednictvím našich webových stránek, odpovědí na Vaše dotazy nebo žádosti;
    • zveřejňování pracovních inzerátů na našich Webových stránkách a správa žádostí o zaměstnání;
    • poskytování komunikačního kanálu pro oznámení nežádoucích účinků pro účely farmakovigilance.
  2. identifikace subjektů údajů využívajících naše služby;
  3. vytvoření, udržování a správa Vašeho profilu uživatele;
  4. sledování stavu Vaší žádosti nebo požadavku;
  5. zasílání personalizovaných sdělení;
  6. zasílání administrativních oznámení nebo sdělení vztahujících se k Vašemu využívání našich služeb;
  7. zasílání personalizovaných zpráv;
  8. ochrana před podvody, zneužitím a zajištění bezpečnosti komunikace na našich webových stránkách;
  9. poskytování zákaznické podpory; nebo
  10. vyřizování stížností a prosazování našich všeobecných podmínek používání, oznámení o ochraně osobních údajů a oznámení o souborech cookie.

Vaše osobní údaje můžeme také zpracovávat pro účely, které Vám byly čas od času sděleny dříve, pokud tyto další účely přímo souvisejí s účely uvedenými v tomto oznámení o ochraně osobních údajů a oznámení o souborech cookie a jsou s nimi slučitelné.

JAKÝ JE PRÁVNÍ ZÁKLAD ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ?

Pokud to v tomto oznámení o ochraně osobních údajů není uvedeno jinak, je zpracování Vašich osobních údajů dobrovolné a založené na Vašem dobrovolně uděleném souhlasu. Svůj souhlas máte právo kdykoli odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování založeného na souhlasu před jeho odvoláním. Neposkytnutí požadovaných osobních údajů může mít za následek, že Vám nebudeme moci poskytovat naše služby. Pokud některá z našich sdělení představují přímý marketing (včetně newsletterů), budeme Vás zvlášť žádat o souhlas s takovými sděleními.

V souvislosti s oznamováním nežádoucích účinků je právním základem zpracování údajů náš zákonný požadavek na dodržování evropských a vnitrostátních farmakovigilančních zákonů.

Pokud s námi uzavřete smlouvu nebo se přihlásíte k odběru našich služeb, budeme Vaše osobní údaje zpracovávat podle čl. 6 odst. 1 a b) GDPR v rozsahu, v jakém je zpracování nezbytné pro správu Vámi požadovaných služeb nebo pro provedení kroků na Vaši žádost před uzavřením smlouvy s námi.

Osobní údaje budou zpracovávány také v rozsahu, v jakém je to nezbytné k prosazování našich oprávněných zájmů jako správce údajů (např. k ochraně před podvody a k jejich předcházení, k řízení našich profesních vztahů, k poskytování informací o našich produktech, k vyřizování stížností a k prosazování našich obchodních podmínek).

JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE MŮŽEME SHROMAŽĎOVAT?

V průběhu naší činnosti a pro výše uvedené účely můžeme zpracovávat (shromažďovat) následující osobní údaje subjektů údajů.

  • Jméno (příjmení a rodné příjmení). Tyto údaje nám umožňují Vaši identifikaci. Pokud souhlasíte se zasíláním našeho newsletteru, potřebujeme evidovat Vaše jméno a e-mailovou adresu.
  • Jazykové preference. Tyto informace nám umožňují zasílat Vám sdělení v jazycích, kterým rozumíte.
  • E-mailová adresa. Tyto informace nám umožňují identifikovat Vás a zasílat Vám sdělení, včetně zpráv přímého marketingu (pokud souhlasíte s přijímáním takových sdělení). Váš e-mail používáme také v případě, že žádáme o zpětnou vazbu ohledně kvality poskytování našich služeb nebo při poskytování zákaznické podpory.
  • Heslo. Tyto informace používáme pro účely ověřování.
  • Informace o účtu. Při registraci nebo zrušení registrace na našich webových stránkách shromažďujeme a ukládáme IP adresu uživatele a datum a čas potvrzení v jeho profilu. Tyto údaje zpracováváme, abychom zachovali bezpečnost našich Webových stránek a vlastního účtu uživatele a zabránili falešným registracím.
  • Informace o nežádoucích účincích. Tyto informace jsou nezbytné k tomu, abychom mohli zpracovávat, vyšetřovat a oznamovat nežádoucí účinky regulačnímu orgánu. Vaše oznámení musí obsahovat jméno hlásící osoby, Váš telefon a e-mailovou adresu; Vaši profesi; informace o pacientovi; iniciály pacienta; datum narození pacienta; věk pacienta; pohlaví pacienta; popis nežádoucího účinku včetně příznaků, které se vyskytly; popis nežádoucích účinků, nežádoucích příhod, anamnézy pacienta, jiných onemocnění  volným textem; pozorované nežádoucí příhody, jako je smrt; bezprostřední ohrožení života; nutná léčba; trvalé nebo významné zhoršení zdravotního stavu nebo ztráta funkce; výskyt vývojových nebo vrozených vad; informace o lécích; datum zahájení a ukončení léčby; užívané léky/léčivé přípravky.
  • Informace o zprávě. Budeme uchovávat záznamy o naší komunikaci s Vámi, včetně všech stížností, které podáte, včetně informací o jejich přečtení, abychom Vám mohli poskytnout zákaznickou podporu a vyřizovat stížnosti.
  • Obecné informace o použití. Informace, které nás informují o tom, jak používáte naše služby, když používáte naše webové stránky, včetně chování při vyhledávání a preferencí, záznamu vyhledávání, které na našich webových stránkách provádíte, a aktivity při prohlížení (včetně: IP adresa, čas návštěvy, navštívené stránky, interakce na stránce, omezené informace o poloze, zařízení a software uživatele, první nebo opakované návštěvy, informace o zdroji provozu). Tyto informace používáme ke zlepšení našich služeb pro Vás a také k identifikaci oblastí pro zlepšení kvality našich služeb.

Naše služby nejsou zaměřeny na shromažďování citlivých osobních údajů od subjektů údajů, kromě informací o nežádoucích účincích (zdravotní údaje) pro účely farmakovigilance.

POUŽÍVÁME COOKIES?

Naše webové stránky mohou používat soubory cookies, aby Vás odlišily od ostatních uživatelů našich webových stránek. To nám pomáhá poskytnout Vám při prohlížení našich Webových stránek dobrý zážitek a také nám to umožňuje zlepšovat naše Webové stránky.

Soubor cookie je malý soubor složený z písmen a čísel, který ukládáme do Vašeho prohlížeče nebo na pevný disk Vašeho počítače, pokud s tím souhlasíte. Soubory cookie obsahují informace, které se přenášejí na pevný disk Vašeho počítače.

Další informace týkající se používání souborů cookies na našich webových stránkách naleznete zde.

KDE JSOU INFORMACE ULOŽENY A KDO JE UVIDÍ?

K Vašim osobním údajům mají přístup pouze ty oprávněné osoby a oddělení společnosti, které je nezbytně potřebují znát pro výkon své činnosti. Žádné Vaše osobní údaje nebudeme poskytovat třetím stranám, žádným externím orgánům nebo organizacím, s výjimkou níže uvedených případů, nebo pokud s předáním údajů nesouhlasíte nebo pokud je předání údajů vyžadováno nebo povoleno zákonem.

JAK DLOUHO BUDOU OSOBNÍ ÚDAJE UCHOVÁVÁNY?

Osobní údaje budou uchovávány nejdéle po dobu, která je nezbytná pro splnění účelu, pro který byly tyto osobní údaje zpracovány (shromážděny), pokud nám platné právní předpisy výslovně neukládají zpracovávat osobní údaje déle.

Osobní údaje odstraníme a smažeme, pokud:

  1. odvoláte souhlas, na kterém je zpracování údajů založeno, a neexistuje žádný jiný právní důvod pro zpracování;
  2. pokud vznesete námitku proti zpracování údajů a neexistují žádné převažující zákonné důvody pro zpracování údajů, nebo pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu;
  3. pokud byly osobní údaje zpracovány protiprávně; a
  4. osobní údaje musí být vymazány z důvodu splnění právní povinnosti, která se na společnost vztahuje.

Vymazání se nepoužije, pokud je zpracování nezbytné pro splnění právní povinnosti, která vyžaduje zpracování údajů Společností, nebo pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené Společnosti (pokud existuje); pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro účely vědeckého nebo historického výzkumu nebo pro statistické účely; nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků Společnosti.

V případě registrace nebo přihlášení zdravotnických pracovníků na našich webových stránkách, které nebylo potvrzeno, uchováváme osobní údaje po dobu patnácti (15) dnů. V případě dokončených registrací nebo přihlášení k odběru uchováváme Vaše osobní údaje a vedeme Váš účet u nás, dokud neodvoláte svůj souhlas se zpracováním údajů nebo nepožádáte o vymazání vašich osobních údajů nebo se neodhlásíte z odběru našich newsletterů nebo jiných sdělení přímého marketingu.

Údaje z neúspěšných žádostí o zaměstnání budou uchovávány po dobu šesti (6) měsíců počítaných od podání žádosti, pokud nedáte souhlas s tím, že Vaše osobní údaje můžeme uchovávat pro budoucí žádosti. Údaje o úspěšných žádostech o zaměstnání budou uchovávány po dobu trvání Vašeho pracovního poměru počítanou od podání žádosti.

K JAKÝM MEZINÁRODNÍM PŘENOSŮM ÚDAJŮ DOCHÁZÍ?

Pokud Vás v tomto oznámení o ochraně osobních údajů nebo v jiném našem sdělení neinformujeme jinak, nepředáváme Vaše osobní údaje do země nebo na území mimo Evropský hospodářský prostor.

JAK ZAJIŠŤUJEME INTEGRITU ÚDAJŮ?

Podnikneme veškeré možné a přiměřené kroky, abychom zajistili přesnost námi uchovávaných osobních údajů. Prosíme, abyste své osobní údaje aktualizovala a informovala nás o všech změnách těchto osobních údajů, které nám poskytnete.

JAK CHRÁNÍME OSOBNÍ ÚDAJE?

Přijmeme veškerá nezbytná opatření, abychom zajistili bezpečnost osobních údajů a zabránili neoprávněnému nebo náhodnému přístupu, shromažďování, používání, zveřejňování, kopírování, úpravám, likvidaci, vymazání nebo jinému neoprávněnému použití. Upozorňujeme, že elektronický přenos informací nemůže být zcela bezpečný. K ochraně bezpečnosti zpracovávaných informací používáme Secure Sockets Layer (“SSL”) a šifrování hesel. Vezměte prosím na vědomí, že máte pozitivní povinnost uchovávat informace o svém hesle v bezpečí a nesdělovat tyto údaje třetím osobám.

Veškeré informace, které obdržíme o možných nežádoucích příhodách souvisejících s našimi výrobky, budou přístupné pouze omezenému počtu pracovníků, kteří potřebují mít k těmto údajům přístup, aby mohli s těmito údaji plnit své pracovní povinnosti, a tyto údaje jsou chráněny vhodnými technickými a organizačními opatřeními.

JAKÁ JSOU VAŠE PRÁVA A OPRAVNÉ PROSTŘEDKY?

Máte právo na vymazání, aktualizaci, označení nebo zablokování neúplných, nesprávných, nevhodných nebo zastaralých osobních údajů. Pokud se domníváte, že některé z osobních údajů, které o Vás uchováváme, jsou neúplné, nesprávné nebo zastaralé, můžete nás kontaktovat a my do dvaceti pěti (25) dnů provedeme potřebné opravy. Budou podniknuty všechny možné a přiměřené kroky k zajištění přesnosti námi uchovávaných osobních údajů. Osobní údaje označíme, pokud zpochybníte jejich správnost nebo aktuálnost a toto tvrzení nelze bez pochybností ověřit. Můžete nás požádat o vymazání svých osobních údajů, ale zákon nám může ukládat povinnost tyto údaje uchovávat a nevymazávat je (nebo tyto údaje po určitou dobu blokovat či označovat; v takovém případě žádosti o vymazání vyhovíme až po splnění těchto požadavků).

Máte právo být informována o tom, jaké osobní údaje jsou o Vás zpracovávány. Na takovou žádost o přístup k osobním údajům odpovíme co nejdříve, nejpozději však do dvaceti pěti (25) dnů od jejího podání. Můžeme požádat o poskytnutí dalších informací nezbytných k potvrzení Vaší totožnosti. Máte také právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, pokud je zpracování nebo předání osobních údajů nezbytné výhradně pro splnění smluvního závazku, nezbytné pro prosazení oprávněného zájmu našeho, příjemce údajů nebo jiné třetí osoby (s výjimkou případů, kdy je zpracování údajů povinné); a také pokud to umožňuje zákon. Takovou námitku prošetříme do patnácti (15) dnů od jejího podání. Pokud s naším rozhodnutím ohledně jakékoli námitky nesouhlasíte, jste oprávněna do třiceti (30) dnů od obdržení rozhodnutí o zamítnutí takové námitky zahájit soudní řízení.

Pokud se domníváte, že byla porušena Vaše práva na ochranu soukromí a osobních údajů, můžete se obrátit na příslušný úřad pro ochranu osobních údajů, který dohlíží na činnost společnosti, a to na Úřad pro ochranu osobních údajů osobních údajů; Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 . www.uoou.cz; tel.: 420 234665800; e-mail: [email protected]

Tyto webové stránky mohou obsahovat odkazy na webové stránky třetích stran. Tyto odkazované webové stránky nejsou pod naší kontrolou a řídí se vlastními zásadami ochrany osobních údajů. Nejsme zodpovědni za zásady ochrany osobních údajů těchto odkazovaných webových stránek.

PRÁVO VZNÉST NÁMITKU, VČETNĚ PRÁVA NA PŘÍMÝ MARKETING

V některých případech můžeme Vaše osobní údaje použít k tomu, abychom Vám poskytli informace související s našimi produkty a odvětvím nebo Vás pozvali na akce. Máte právo kdykoli vznést námitku proti takovému zpracování pro účely přímého marketingu nebo vznést námitku proti jinému zpracování z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace zasláním e-mailu na adresu nebo se můžete odhlásit z odběru dalších newsletterů pomocí odkazu uvedeného v každém newsletteru.

JAK NÁS MŮŽETE KONTAKTOVAT OHLEDNĚ TOHOTO OZNÁMENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ?

Další informace týkající se dotazů a žádostí subjektů údajů o ochranu soukromí a osobních údajů získáte prostřednictvím specializovaných kanálů společnosti (email: [email protected]).